hej mitt vinterland!

åh, imorgon är det äntligen fredag!!
.. och det innebär att jag är ledig från skolan och drar till ÅRE. satan i gatan vad jag har längtat.

det kommer bli great, skönt att komma bort från allt.

Mitt tåg går från stockholm central kl 07.58 och är framme i Järpen 14.25.
På något sätt så tycker jag om att åka tåg. speciellt nu när jag har något kul att komma till. Men jag gillar att man har en stund för sig själv. gör det bekvämt för sig. går och köper något gott i bistron och läser sin tidning. mysfaktor.


kommer dock sakna min bästavän ebba!
hon är bäst. ♥



(jag och sara förra gången jag hälsade på)


Kommentarer
Postat av: ebba

Älskar dig!!!

2010-02-22 @ 21:09:09
URL: http://muppiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0