frågan som aldrig kommer besvaras

ÅH VAD JAG BARA VILL BAJSA PÅ FILOSOFI!
varför är det nödvändigt, jag får bara ont i huvudet!

jag fick lite damp:
Citat                                                                                                     Reflektion

”I vanliga fall tvivlar vi inte på existensen av golvet under dina fötter, eller trädet utanför fönstret.”

Den här meningen tycker jag bara är helt onödig. Varför kan golvet och trädet inte bara få vara där? Varför ska man gå och fundera på det för?



nu sitter jag och kämpar med en gammal uppgift som skulle varit klart för... ca 3 veckor sen? ÅH

Kommentarer
Postat av: Josefin

HAHA, this made my day

2009-09-24 @ 10:41:27
URL: http://kinglouie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0