weekend

Hej. ska strax iväg och träna men hinner slänga in ett ilägg innan.

den här helgen är jag fullbokad,
fredag så ska jag först åka med hanna in till stan och köpa lite presenter och fika, sen åker vi hem till henne fixar oss och sedan så åker vi in till diselverkstaden för spelning, efter vet jag inte riktigt vad som händer men jag sover hos hanna.
lördagen så ska jag åka direkt från hanna till tess, där så ska vi ta massa nya kort och börja fixa oss inför kvällen, det är så att Josie och Ebba har fyllt år så ska vi fira dom. maskerad, någon som har något förslag på vad man kan vara? :)
inga förslag som brandman, hora, dykare, catwomen som min kära vän rebecka gav mig ;)


Kommentarer
Postat av: Tilde

Härlig bild:)

2008-05-18 @ 19:53:06
URL: http://elintildeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0