tisdag

Hejsan !


sitter här och försöker fatta min jävla matteläxa. sånt suger.
menmen, ska berätta hur min dag sett ut.

började somvanligt med skola, hade ett praktiskt prov i hemkunskap. gick faktiskt helt okej.
sen hände det inte så mkt mer. allt var som vanligt.
efter skolan så åkte vi tjejer in till stan. tess, josie, ebba och så kom paulina in ett tag.
Jag köpte ett par shorts från Topshop och sedan så fikade vi. dyrt men gott, och jag var faktiskt duktig att inte äta något onyttigt! jag tog en smoothie, och dom andra tog någon kaka eller liknande. men jag satt när med mina shorts och var nöjd :)

sedan bar det hemmåt för att jag skulle åka vidare på spinning, men jag var trött och var inte på humör så jag och emma gick ut på en långpromenad istället. haha, pratade om att lika och strula i en busskur en sommarnatt.
hahah, kul man kan ha.
 
du är bäst
pöws

image667







Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch matteläxor minns jag, inte alsl roligt, skönt att jag läste klart matte, på både gott och ont får jag väl säga!

2008-05-07 @ 11:54:50
URL: http://Http://svanemar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0