söndag ?

tja tja. ligger här med josefin sovandes brevid mig. vi har precis tittat på en grym film. get over it tror jag den hette. hon och jag i ett nötskal säger jag bara.

i torsdags så blev det äntligen sommarlov! superhärligt, men känns inte som det än.

imorgon så ska jag vara med underbara josefin igen. vi ska ha en mysig picknick på en grön gräsmatta med jordgubbar och mer gott. sen så får vi se om vi drar och badar någonstans också.

nu måste jag sova. annars så kommer josie vakna jättemkt tidigare än mig och försöka få upp mig typ kl åtta.

godnatt <33


Kommentarer
Postat av: J

haha anna, iochförsig var det ju du som väckte mig när jag hade lagt mig i din säng..!

2008-06-08 @ 17:25:00
URL: http://kinglouie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0