humledumle

hejsan. nyss varit ute med hunden. idag har han gått helt utan koppel ( ! ) och gick precis vid mina fötter. han är jätteduktig för att bara vara 9 månader.

menmen, dagen har varit ganska slapp.. glömde mina nycklar hemma så jag har då varit utan böcker.
Nu har halva veckan gått, bara torsdag och fredag kvar! ibland går veckorna läskigt fort.

Ihelgen har jag ganska fullt upp. fredag kanske jag ska sova hos Tess, dagen på lördag så ska jag gå på bio med Sarah och Josie och försöka få in att åka till en kyrkogård och kvällen ska jag och mamma ut och äta med vänner,
+ att jag kanske skulle hitta på ngt med Louise ? får se hur jag löser det. :)

Men nu ska jag hjälpa Lisa med hennes blogg. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skall du till en kyrkog. ?
kisses

2008-01-30 @ 20:41:26
URL: http://harliehannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0