Fredag

Håller på att packa förfullt. Ska åka till käraste grannlandet norge imorgon bitti. Och ni vet väl hur tjejer är. Kan inte bestämma sig vilka kläder man ska ta med så man packar ner hela garderoben och sen när man är framme så kan man ändå inte hitta någon man ska ha på sig. Men idag ska jag försöka tänka smart (lycka till) eftersom vi bara är borta över helgen. Men jag åker ju inte fören imorgon så jag slänger säkert in något inlägg till. ♥

Juste, kanske ska passa på att berätta dagens outfit.
  ♥ Svart tunika med tee - Gina tricot
  ♥ Svarta strumpbyxor - Lindex
  ♥ Guldigt armband - Indiska
Håret lät jag vara utsläppt.

ha det bäst och glöm inte att kommentera ;)

Kommentarer
Postat av: Tilda

ha det så roligt över helgen :)

2008-01-04 @ 18:56:40
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: annay

smart packning finns inte!

2008-01-04 @ 19:07:08
URL: http://annay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0