tisdag

Hejsan. sitter här med bärbara datorn iknät nyduschad och fräsch, idag blev det spinning! jätteskönt och jättekul.
juste, jag var ju hos Frappes uppfödare idag också. hon hade två valpar kvar från tidigare kull. hur söta som helst. kommer ihåg när man var där för att kolla på Frappe. och när man blev så glad av det smset av mamma "nu är han vår" lycka på högsta grad. Det var också kul att se hur hans syster såg ut. vi klipper ju våran men igentligen ska dom vara långhåriga. haha det var stor skillnad! det kommer upp bilder lite senare.

haha sitter och skrattar åt dagens outfit bilder, ser inte riktigt klok ut. på första bilden ser jag ut som en mupp, andra bilden ser det ut som jag har magknip eller ngt. och på sista bilden det det ut som min fot håller på att svämma över. x) haha jaa, jag hade bråttom, alla stod i dörren och ropade för vi skulle precis åka.

nu ska jag gå och titta på en film . ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Hanna Fridh

anna älskling! förlåt att jag är jobbig!
men middagen är flyttad till torsdag pga av mina föräldrar kan vara borta längre då, och det är ju nice.
kmr skicka ett gb till alla på pa, om tid och sånt .. men det uppskattas om du vill laga mat med miiiig! ;D

2008-02-26 @ 23:09:54
Postat av: HELENASCITY

detsamma!

2008-02-27 @ 12:09:27
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0