sjuuuk

tjhauaj, nu har jag precis vaknat.. gick upp 7 imorse och kände att jag hade sjuukt ont i huvudet och halsen. så jag bestämde mig för att stanna hemma.
ganska skönt, då slipper jag dubbelletionen i spanska., och så slipper jag ju också må dåligt varje gång jag ser dig.

imorgon har vi prov i engelska.
tror jag ska satsa på VG, då ska man skriva ngt brev från fängelse..
ursch, det är sånt jag verkligen suger på, att skriva brev..
önka mig lycka till, <3

nu måste jag gå och ta hand om min hund som börjar bli galen.. puss puss

Kommentarer
Postat av: flora

jag saknade dig i skolan idag stumpan! <3

2007-09-26 @ 19:23:09
URL: http://floras.blogg.se
Postat av: Anonym

Lycka till

2007-09-26 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0