jag hatar rubriker.

försov mig idag. har inte kunnat sova på hela natten, tror jag somnade runt 3.
jag duschade, åt frukost, valde kläder & packade väskan på en kvart ! :O fattade inte hur jag hann men..
jag var i skolan till lunch, sen orkade jag inte mer. hoppade över en lång slödjlektion och engelska. När jag kom hem så tog jag och mamma en långpromenad med hunden. jag älskar att gå i skogen när han får springa löst. det ger mig lycka. efter det så gick jag rakt upp och la mig. sov från 1 till 5. skööönt. sova är det bästa som finns.
just nu så försöker jag plugga matte. har prov imornbitti. den här gången är det A-delen. den lätta delen. kommer iaf gå bättre än igår. haha fattade inte ett skit.

Kommentarer
Postat av: Filippa

det gjorde inte ebba heller! :D

2007-10-16 @ 22:36:09
URL: http://twice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0