fredag

heu. sitter hemma hos ebba. den här gången med pawen och flora också. just nu är dom nere och äter, men kommer väl upp snart. idag är jag på värsta pmshumöret. stör mig och irriterar mig på alla! minsta lilla fel.

menmen. ikväll så ska vi ha tjejkväll här hemma. innan så ska jag först hem och äta och sedan tillbaka hit.
vi ska förbi orminge och köpa massa godis och gott sedan. jag som hade bestämt mig för att inte äta ngt onyttit. men som man alltid säger " jag börjar imorgon " någon mer som känner igen det?

ÄNTLIGEN LOV! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

höhö, jag känner igen det där ganska väl .. men när man har mens är det faktiskt OKEJ att äta godis ;D
det tycker iallafall jaaag

2007-10-26 @ 18:58:19
URL: http://allabouthanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0