Måndag

usch, måste gå ut och gå med hunden strax. det är så jävla kallt. fattar inte hur jag kan säga det men nu skulle man haft en fjollröven (a) haha.

Idag har det faktiskt gått jättebra. det kom två nya prao också. även om dom var blyga och inte sa så mkt så verkade dom ändå trevliga. Jag vaknarde 10 minuter innan jag skulle gå också. inte så jävla lyckat om man säger så? Är jag tvungen att alltid somna om ? whaa imorgon blir det bättring.

appropå imorgon så ska jag äntligen träna! blir ett medelpass. eller så får jag se om det är något aerobics pass som jag annars kan gå på :) . men icke sa nicke. fick bli ett medelpass eftersom aerobics bara är på måndagar.

nej nu måste jag gå ut och gå med hunden. <3 ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: tilda

det är skitkallt :o

2007-11-27 @ 15:16:32
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0