Fredag

GRATTIS PAPPA! <3

sitter och kollar på idol med familjen. har inte sätt det på flera veckor men jag blev inte så förvånad vilka som var kvar. min favorit är Daniel. ( jag tror han heter så, ) tycker han hr grym röst! :)  vem är er favorit?

så här har min dag sätt ut:
började md att fira pappsen kl halv 7. sedan vidare till praon. där fick vi göra det vanliga, packa upp varor, prismärkning m.m. När jag slutade 3 så gick jag och mötte josie. hon slutade 4 så jag fick vara med på hennes prao sålänge, vi fick göra några ärenden som tex köpa 50 st bagguetter xD haha ja. gick på ungefär 1000 kr.
Sedan åkte jag och hon till hennes nya lägenhet. hon flyttade idag så jag hjälpte henne lite. ska dit lite senare i veckan och hjälpa också, :) sedan så skulle jag iväg och möta Madelene och pappa i forum. skulle köpa sushi med oss hem. älska, det är så gott! hihi.. aa så sitter jag här.

Har kollat på 101 dalmatiner idag också! haha. har glömt hur bra den är, mobba mig inte. ;)
men nu ska jag gå ner och vara lite social, see ya. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0