Presenter

jahpp. då är det söndag igen. igår var ju tjejerna här och vi hade det mysigt. bilder kommer :)
men först så kommer det bilder på vad jag fick :
de första bilderna som det står lagerhaus efter var alltså det som jag fick välja för 150 kr.

läppsyl i muffinsform ( fick från lagerhaus )
image349

långt guldigt halsband ( lagerhaus )
image350

örngott ( lagerhaus )
image351

söt tablettask ( lagerhaus )
image352

och här kommer då det som jag fick i present

stor nessesär/sminkväska från makeupstore
image353

en superbra bok för bättre självkänsla.
image354

skärp från bikbok
image355

svart kofta som jag köpte för de pengar jag fick.
image356

+ en kamera, och ett till halsband :)
jag är jättenöjd.

Kommentarer
Postat av: tilda

ååh, avundsjuk (: speciellt på neccesären & koftan, pussi

2007-12-02 @ 20:43:51
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Hanna

fett fint ju!
that's soo fetch ;)
love you.

2007-12-02 @ 23:29:48
URL: http://allabouthanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0