Onsdag.

hejsan.

Idag gick jag som sakt till skolan även om jag fortfarande var sjuk. det var ju så sjukt tråkigt att bara ligga hemma. fast ändå skönt :P men men.. imorogn är det julavslutning. underbart! är det runt 2-3 veckors lov?
Nu håller avslutningen till i matsalen som inte är så himla mysigt. kommer ihåg när jag gick i låg och mellan stadiet och hade en stor julgala i gympasalen. så hade man olika varje år. ett år kommer jag ihåg att vi var lejonkungen. då var jag zebra :) haha, vita kläder med svart tejp runt hela mig.
ett år var det också James Bond. och så varje år så var det ett gymnastik nr. eftersom jag gick på gympa då så fick jag vara med. det var jättekul, man kände sig alltid så himla speciell och duktig :)  saknar dom tiderna.

nu ska jag gå och försöka ta en outfitbild på mig själv. kommer nog inte gå så bra eftersom ingne vill hjälpa till.
Lägger upp alldeles strax  ♥ Pussy puss

Kommentarer
Postat av: Tilda

hehe gymnastik nummret var roligast :) så duktiga vi var du och jag ;) pusspuss

2007-12-19 @ 16:04:18
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: Eloise

juste! haha jag var också¨zebra, hade sprejat svarta ränder på mina vita kläder :) miss!

2007-12-19 @ 16:26:29
URL: http://mevs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0