v.31 med ebba

tjohej <33 den här veckan har typ ingen varit hemma, lite halvtråkigt.
men älskade ebba var hemma,så jag har varit med henne hela veckan,
hon sov två nätter hos mig, det blev inte så mkt sömn det  :) ´men det var mys

idag har hon och jag varit på yasuragi, ett spa om ingen fatta.
det var jätteskönt, bada i varma källor, ooh.

josie kom hem ikväll, den jävleln har varit ute och åkt båt i 5 dagar.
och paw skulle kommit hem men icke sa nicke, hon kommer hem imorn kväll ( ! )
vafan då kanske jag inte hinner träffa henne innan jag åker till halmstad. bajs jag ska vara där i 2 hela veckor!!!
men 1 vecka kommer josie vara där så det blir skoj, (a)

juste, idag har jag klippt mig också, klippte upp det mera, det blev väl sådär.. känns jättekort. men så känns det väl efter man har klippt sig ?  men det börjar kännas bättre och bättre.,

hahahaha imorgn ska jag, ebba och josie på gay festivalen ! ska titta på tåget kl 2. fyfan va kul!

nu kommer lite kul bilder från den här veckan <3





PUSSSS <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej älskling :)

2007-08-13 @ 16:49:55
URL: http://allabouthanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0