im back on track

jävlar, ett halvår sedan!
tänkte faktiskt börja skriva lite grann igen. för mig egen del.  :)
vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kan säga att mycket har hänt på ett halvår!!
det största är väl att vi har flyttat. till en lägenhet i sickla! det är kanoners, och jag trivs som f a n.
sen så har jag ju gått ut högstadiet och börjat i gymnasiet (!!!). Vittra i Sickla blev det för mig. det har redan gått 4 veckor och det känns faktiskt jättebra.. förutom att jag redan hatar att plugga. har ingen ork för något!
menmen. vad mer? ..
madelene ska flytta till trysil (antagligen) och jobba i ett halvår. så då blir jag själv här hemma igen.. weird eftersom det har varit fullt hus här hemma under hela sommaren.
nä nu orkar jag inte mer.. haha undra hur detta ska funka om jag tröttnar efter 2 min? Antar att det kommer bli mer bilder än text.
aja, PUSS
(såhär ser jag ut nu.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0