tordag

Hej alla underbara.


hanna har precis åkt hem, åkte direkt hem till mig efter skolan och pluggade. usch. har soprov imorogn och jag fattar inte ett skit, tur är att man får ha med sig religionsboken.
mitt i allt plugg tog vi en paus och bakade lite muffins. dom blev bäst.  hittade världens bästa recept, läggr ut det senare tillsammans med bilder.
shiat, har ni märkt hur fort veckan gått? imorgon är det fredag redan, och nästa vecka blir rolig , eller iaf nästan. den börjar med ett matteprov på morgonen, och sedan på tisdag är det hemkunskapprov. onsdag bär det av till kungsberget. anna johansson, kung i backen!

ps. jag saknar min jessica sjukt mkt.

Kommentarer
Postat av: jess

Jag saknar dig oxå hjärtat! och älskar dig!

2008-03-07 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0