home sweet home

hellooo, hemma igen! kom igentligen hem i söndags men sen har jag haft fullt upp, släkten åkte igår och så har jag träffat kompsar. har inte så mkt mer att säga, ingen kan förstå hur kul det var om man inte var där. det var hitills det roligaste ajag gjort i mitt liv och ajg saknar alla. kan inte fatta att den tiden redan är slut. varför går det så fort när man har kul?

jag har så sjukt mkt bilder, orkar inte lägga upp, tyvärr. alla bilder ligge uppe på min facebook: Anna Johansson
 för ngn som är intresserad.

en tråkig sak jag fick reda på när jag kom hem var att min syster ska flytta. till järpen! 8 timmar bort.. varför gör hon såhär mot mig? när vi kommit som närmast och då jag behöver henne som mest så flyttar hon. fan, kommer sakna henne.

huejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0