tisdag

Hej! trevlig dag idag. 2 timmars håltimme, och sedan bar det in till stan med tjejorna.
gratis ben&jerrys ! mums. gick inte så bra för mig. jag hade bestämt att jag inte skulle äta ngt sådant nu på ett tag. måste få bort mitt sötsug så jag kan gå ner i vikt till sommaren!
Jag hittade en snygg tee inne på hm herr. som jag ska köpa imorgon. och ett par asheta shorts från topshop, som jag också ska köpa imorgon. sen så får jag se om jag hittar ngt mer. men jag måste hålla mig lite. ska nämnligen åka till göteborg en helg med mamma när min kusin ska konfimeras, och då ska vi passa på att shoppa!

strax ska jag gå ut med vovvsen tillsammans med josie :) ska bli mys

puss

image667










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0