fjöörtizz



hejsan, igår kom jag hem från norrtälje med josie, när vi kom hem så kom ebba också, vi sminkade josie ! så jävla söt. det var meningen att vi skulle vara överdrivet fjortisar, som ni ser på bilderna x)  sen kom vi på att vi skulle åka och köpa godis och hyra film, bussen gick och 3 minuter, men vi skulle hinna så vi sprang ner för alla backar , men såklart så missade vi bussen, ebba försökte lifta, men alla bara åkte förbi, utom en! mohahah så vi fick skjuss till orminge av ngn, men hon var jättesnäll (a) sen sov ebba hos mig,  men hon skulle ta bussnen kl 10 så vi fick typ gå upp 9 ! cp cp,  så nu sitter jag här nyvaken och ful, tror josie kommer snart
love <3

Kommentarer
Postat av: paw

jag saknar dig anna <33

2007-07-09 @ 17:45:26
URL: http://youwillneverknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0