<3

hallå i stugan..

hemma i sthlm igen efter en underbart lyckad helg i åre! förutom att jag fick träffa min syster så hände det massa annat bra också.  vill tillbaka redan.

när man åker upp och hälsar på systern som flyttade till en helt okänd by där hon inte kände en kotte så blir man själv sugen. Jag vill leva så. bara komma till ett helt nytt ställe, där man inte känner någon och kan börja om helt.


det slutade dock inte så bra. istället för att sitta på tåget i 6 timmar så tyckte sj att det skulle ta 15 timmar istället!! det var helt sjukt segt. satt på samma ställe i 15 timmar. var hemma kl 7 imorse, fanns inte på tankarna att jag skulle pallra mig till skolan utan sömn!

TYVÄRR så glömde jag kameran så det blev inga bilder som bevis på denna underbara helg..


men sara, jag kommer tillbaka snart!


Nu ska jag försöka sova. puss på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0