......

shululu!
-
whatsaap? själv sitter man här i min (MEGASKÖNA) säng och är lite sjuk.. ont i huvudet var det idag med.. ni förstår inte hur tröttt jag är på det nu. ont i huvudet varje dag i nästan 5 jävla år. woh.
-
ajaaaaaaaaaaaaaaa, min syster sara åkte hem igår.. saknar dig redan baby! men snart kommer jag till dig.
-
igår hade vi skolfoto också.. vi hade SPEX och det var nörd-tema som gällde. hahahah hur snygg kan man vara??
vill inte veta hur det blev...
-
ihelgen ska jag träffa ebbsan! :)<3 hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sara Caroline

Jag saknar dig också gumman! Sjukt mycket.

Att du inte fick komma hit i helgen gjorde det ju inte direkt bättre :(

Pusspuss love you, din sara

2009-10-02 @ 14:43:48
URL: http://thereislove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0