torsdag.

hejhej. dagen började inte bra. vaknade 07.55 och jag började 08.10 ( !!! ) panik, hur skulle jag hinna på en kvart att ta mig till skolan. Som tur var så var min kära pappa hemma så han kunde skjussa mig. Jag började springa runt som en galning och letade kläder, sminkade mig lite fort och sedan var jag påväg. och jag hann!! eller aa nästan, kom kanske 5 minuter försent men iaf! haha stolt. eftersom jag försov mig så hann jag inte äta frukost. och om jag inte äter frukost så får jag en vidrig huvudvärk. så efter lunch bestämde jag mig att gå hem. orkade verkligen inte.. men jag missade iaf inget för vi skulle på studiebesök på en moské inne i stan. så det gjorde inget. 
När jag väl var hemma så bytte jag om till myskläder, gjorde iordning en kopp te och satte mig under täcket med frappe brevid mig och kollade på en film, jätteskönt! så nu är huvudvärken nästan borta.

Juste, igår var vi ju på kungsberget. det var kul. inte perfekt väder men. det funkade :) påvägen hem så somnade jag och hanna som en stock huvud mot huvud.

nu ska jag hjälpa pappa med maten, ha det bäst läsare.

Kommentarer
Postat av: tilda

hoppas du mår bättre :)

2008-03-13 @ 22:21:47
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0