Onsdag

Hejsan. jag är hemma idag igen. jag måste verkligen bli frisk innan familjen åker till fjällen. åh, jag längtar. Vi åker nu på söndag och kommer hem nästa söndag. ska bli härligt.

utanför fönstret så är marken vit och det snöar för fullt. Det är ju för fan slutet av mars! borde det inte vara vår då?

Nu är det ju bara en dag kvar tills det är påsklov. Vad ska ni hitta på?
Det är här mina planer:
Torsdag: efter skolan åker jag och Flora in till stan och ska ta lite fina vår kort. hoppas snön är borta då. Men jag tror inte det är snö inne istan.
Fredag: långfredag. stan är stängt. Ska umgås med Hanna, får se vad som händer
Lördag: Hanna, packa
Söndag: Bilresa upp till Bydalen

resten fattar ni nog.
nu ska jag gå och göra en kopp te och titta på en film. puss

juste! det är tjejgrupp idag. jag vill gå men får se om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: thowe

Utmaning i min blogg :)

2008-03-19 @ 16:54:06
URL: http://thowelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0