det kallas humor.

första dagen avklarad. spanskan var slapp, har fått ännu en ny vikarie. otur där. svenskan var också slapp, har börjat med ett nytt tema "kärlek", så vi fick läsa en bok. non var sköjj, (haha) först fick vi tillbaka provet som vi gjorde förra veckan. fick ett VG och är super nöjd eftersom jag suger på no. sen började vi på sexualkunskap! fick se en tecknad film om sex, najs va? x)

efter skolan bärde det av in till stan med Josie, skulle köpa en tröja till min moder och så köpte vi fika, latte och en muffin. hem vägen var vi jättetrötta och slängde ur oss blonda kommentarer.

här är två av dom.

jag:
-Vem vill ha nacka på byxorna ( då vi såg en tjej som hade det)
och josie sa då:
- Du har ju Nacka på rumpan..!

jag:
- Det där molnet ser ut som en snopp!
Varpå josie sa:
- haha.. Jag älskar att Gud har min humor.. :P

jag:
- det bra med att leta efter 96byxor är att man får kolla på killarnas rumpa med en anledning.
josie
- men vi kollar på killarnas rumpor iaf ju.

HUMOR ÄLSKLING

juste , vi var och spinnade också. sjuuukt jobbigt!

pussar

image557

Kommentarer
Postat av: Josefin

Aaah, vi tar dom med storm och våran humor.

2008-03-03 @ 22:10:10
URL: http://jjosie.blogg.se
Postat av: tilda

hahahahhaha vad sköna kommentarer :D

2008-03-03 @ 23:08:01
URL: http://tildasfoton.blogg.se/
Postat av: mathi

haha , sköna komments där!
grattis till vg! :)

2008-03-04 @ 18:11:55
URL: http://thildastyle.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0