tisdag

hellu!

idag är jag på bättre humör. dagen började med ett möte på sommarjobbet. åkte sedan direkt därifrån till forum med mamma för att shoppa. åt sushi till lunch och sedan bar det hemmåt. jag kom hem med ett par jeans och kofta från bikbok och en bikini från hm. mamma köpte en klänning.

senare så åkte vi till friskis för att träna spinning. mötte söta alicia som också skulle träna. spinning ledaren kom aldrig så vi fick ta och träna på gymmet ist ( :D ) askul.

och nu till sist kommer ebba hit och ska sova här. har saknat den jäveln som har varit i england i en vecka..
och flora åker till spanien imorgon. kommer sakna henne som satan.
JUSTE, josie åker till england imorgon och är borta i tre veckor också...

nu måste jag dra mig. pusses


Kommentarer
Postat av: jennifer

trevligt, vad är det för sommarjobb?

2008-06-17 @ 23:47:17
URL: http://jannifar.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0