Måndag

Måndag. Första dagen på veckan. Början för ett helvetes vecka. Hatar skolan.

Vet ni vad jag gjorde idag? jag gick till skolan!! mirakel
+ att jag ska träna idag kl 8. känns faktiskt jättebra. måste komma igång igen nu och träna bort allt matfett!
usch usch. Jag har alltid köpt endast jympakort men nu så la jag till spinning, tänkte att jag kunde variera mig lite. Någon som brukar göra det som kan säga om det är kul? :)

Nu ska jag försöka fatta min NO läxa och sedan ska jag åka vidare till friskis, pusss


Kommentarer
Postat av: tilda

hahahahha den var lite .. speciell :)

pussi sötnos ♥

2008-01-21 @ 16:26:57
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Harlie

Spinning är sjukt jobbigt, men s-s-könt eferråt. Och roligare blir det för varje gång man kör det. PÖSS!

2008-01-21 @ 16:40:58
Postat av: becca

ha en bra eftermiddag :P

2008-01-21 @ 16:47:11
URL: http://photonbywe.blogg.se
Postat av: K '

Spinning är typ rätt kul, men dom har 3 klockor där inne så därför tänker jag typ hela tiden 50 minuter kvar... 45 minuter kvar... o.s.v. haha..

2008-01-21 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0