alla tjejer har pms ibland

HEJ

idag har jag varit på pmshumör hela dagen! sjukt jobbigt. alla bara irriterar sig på mig så irriterar jag mig tillbaka så blir allt som en stor pannkaka.. Det började iaf med att jag letade som en galning efter ngt bra att ha på mig idag, så som en typiskt pmsgrej så började jag böla (!) för att jag kännde att min garderob var tom, även om jag var och shoppade med min mamma typ igår , ( nej jag är inte otacksam. )  hahaha, jag skrattar.

imorgon är problemet iaf löst. Jag fick låna floras tyllkjol och en vit tee till.

Nu ska jag faktiskt försöka gå och lägga mig :) så godnatt vänner


Kommentarer
Postat av: tilda

haha, jag började också gråta häromdan för att jag inte hittade ngra kläder ;D haha

2008-01-18 @ 11:09:33
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0