tisdag

hejsan. idag har varit en rätt så bra dag. även om vädret var fucked up och jag försov mig ganska rejält.
vi hade softa lektioner och sen åkte jag hem och slappade innan jag skulle tillbaka till skolan för utvecklingsamtal. som varje gång, sen jag började skolan så säger alla "räck upp handen oftare, prata mer" haha. så jag var itne direkt förvånad.

imorgon är shöööön, sovmorgon till halv tio pga inställd matte. ingen idrott i slutet av dagen så vi slutar ett.
so, spanska, spanska står alltså på schemat.

det här hade jag iaf på mig idag. tråkigt och enkelt, men som sakt.. jag försov mig :)

image634

Kommentarer
Postat av: anna

hehe hur gick det då? :D

2008-04-08 @ 21:39:43
URL: http://angelaa.blogg.se
Postat av: pawiee

haha, till mig brukar det va "prata mindre koncentrera dig på¨arbetet och inte allt runt omkring" höhöh (aa) :D
älskar dig sötnöt

2008-04-09 @ 08:16:46
Postat av: anna dahlbäck

snygg tröja

2008-04-10 @ 21:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0