wow

skolan har börjat igen.. blöäh, men dagen gick ändå ganska snabbt, ( fick reda på att jag skulle få VG i NO ! ble v verkligen förvånad för jag suger verkligen på NO. ) efter skolan så gick jag hem till karro och lekte ;) haha
sen på kvällen tränade jag, jobbigt men ändå skönt, det känns verklgen att man har tränat! ska träna på tis och tors med :)

imorgon så skulle jag varit med älskade paw, men jag måste verkligen kolla prao, alla har typ redan fixat och alla ställen börjar bli fullt ! jag skulle gärna vilja praoa på ett café. ÅH juste jag ska praoa med jessica! fyfan va kul det ska bli <3

haha märkte att jag skrev "verkligen" 3 ggr.. jag är sär.
okej, nu måste jag duscha ! pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0