var dig själv

Varför har  många människor dåligt självförtroende? jag har det med.
man står framför spegeln och ser hur riktigt ful och tjock man är.
men istället ska man tänka att man duger som man är. acceptera sig själv.
så här ser jag ut och jag duger som jag är.
acceptera sitt utseende och sin kropp. var dig själv så mår du bättre.

har reagerat på ett program som heter " why cant I be like you " eller något sånt.
varför kan du inte bara vara dig själv istället för att försöka vara en annan.
hon sa " jag vill hitta mig själv " vaddå, hitta dig själv i någon annan?

det tar ett tag att hitta sig själv. ha tålamod. andra stil tills du är nöjd.
jag är nöjd nu, jag har hittat mig själv. och efter det har jag mått jävligt bra. mitt självförtroende är på topp.

vill bara säga att var nöjd som du är. du duger precis som du är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0