träna träna

kom precis hem från träning,idag var jag tvungen att träna! men det var väldigt skönt, det var bra musik och bra steg. det var en ung tjej som höll i det så det kanske var därför. ska forsätta gå på det passet. det var sjukt kul!
jag måste komma igång och träna tills nästa vecka då det är myrsjöloppet!  årets hemskaste dag, i hate.det är typ 6 km. fett jobbigt,  men jag tror att jag och Saga ska gå, då är det okej, ska försöka slå den tid jag hade förra året iaf. 

det är redan onsdag imorn! då är det bara torsdag och fredag kvar sen är det helg! haha så tänker jag, då känns det som om det inte är lika långt kvar.
träffas i helgen? ring mig

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0