shopping

jag har precis besämt vilken dag jag och mamma ska åka in till stan. fick bli på lovet, då har man ju en hel dag på sig. det är det bästa som finns. att åka in med min älskade mamma till stan. fika, hon betalar. kan det bli bättre? :)
det här behöver jag köpa.
* mörkturkosa leggins, ( eftersom jag hatar lila så fick det bli den färgen. )
* gråa & svarta benvärmare. har hört att det finns fina på kappahl.
* knästrumpor
* en väska med långtband, ska kolla i second hand affärerna :)
* koftor, i olika färger och modeller.
* tunikor

typ sånt :)

Kommentarer
Postat av: malin

knästrumpor är så söta ^^, hihi

2007-10-23 @ 18:57:32
URL: http://malinljunggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0