im handikappad

tja duuuuude.
flora och ebba gick precis, det blev inte så länge dom var här (?) menmen.

idag har jag varit i skolan ( som vanligt ) och det sög. sista lektionen hade vi gymnastik. vi pratade lite om betygen på myrsjöloppet. jag passade på att fråga vad för betyg man får om man går runt, jag ligger på G/VG, för att hon visste att jag har det svårt för att springa pga mitt handikapp, alltså astma,
haha. jag är handikappad ! fett coolt. xD

imorgon är det kanelbullens dag. hade tänkt att baka bullar men hade inge jäst, ( som flora nämde i förra inlägget ) så de får bli att jag springer iväl och köper bullar på lunchen. det brukar vara typ 2 för 10 på konsum. 
min deckare på svenskan ska vara inlämnad också. min lärare sa att texten var på G nivå, inte så nöjd med det..
men. skit it same.

dagens outfit:
* grå kofta från ginatricot.
* kort jeans kjol från Zara. 
* svart mössa från gina ticot
* leggins och benvärmare
* jacka nilson
* chanel örhängerna

enkelt men snyggt.

/ stör mig väldigt mkt på en viss person. hon tror att hon äger alla och är så jävla kaxig. pallar inte med henne mer.

ha det bra, puss anna.

 

Kommentarer
Postat av: tilda

Var har du köpt dina chanel örhängen? :)

2007-10-03 @ 17:05:44
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Hanna

tss, vem är kaxig? :D

2007-10-03 @ 21:46:50
URL: http://allabouthanna.blogg.se
Postat av: Anna

haha dedu ;)<3

2007-10-03 @ 21:51:46
URL: http://annauu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0