fucking jävla blondin

jag skulle tränat idag. men pallade inte. har massa plugg som ska vara klart tills imorgon, så jag skippde det.
nu blev det som det alltid blir, att jag skjuter upp det hela tiden. fan så kan man ju inte hålla på!

som sagt, har spanskaprov imorogn och jag kan inte ett piss. vi byte lärare typ veckan innan också så vi har typ inte fått reda på vad vi ska lära oss. och våran nuvarade lärare heter jakob och suger, nee, han är skön, men han är inte bra lärare.. varje gång vi har haft han så har man suttit och snackat på lektionerna lr tittat på film. sånt pallar man inte.  men men, får göra så gått man kan och så skiter vi i hur det slutar.
 
måste äta. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0