tisdag

tjaaaaaaa ! nu är jag enkligen hemma. har varit hos min mormor och morfar över helgen. bor i mysiga Halmstad. promenader, stranden, shopping i stan.. älska! innan jag åkte blev jag super sjuk. ingen bra tajming eftersom det var rockkväll och sedan så skulle jag ju åka tåg ner till halmstad som tar 5 timmar. men på fredag kväll så kännde jag mig mkt bättre så jag bestämde mig för att gå iaf. men det var inge bra. fick feber igen. hahahah smidigt.

nu sitter jag här med en STOR hög med läxor. 2 stora inlämningar imorgon, so och no. sedan har jag glosor i spanska och matteläxa. kul tisdag. men som tur är ju är att praoen börjar snart! så skönt. 2 veckor utan skola och så får jag ju vara med söta freja också (a) vi har inte bästa praoen precis men det får duga. ska bli roligt iaf.

nej nu måste jag börja plugga igen.. *pust* vi ses <3


Kommentarer
Postat av: tilda

mysigt med halmstad men jobbigt med plugg :/ pussssss

2007-11-13 @ 19:48:26
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0