Söndag

image335hejsan <3 ska snart ta och hoppa
 in i duschen. men först tänkte jag
berätta hur min dag har sett ut.
Jag och Flora vaknade runt 12.
sedan så skulle hon direkt hem
och packa eftersom hon skulle till
sin mor idag. då passade jag på att
 gå ner till josie :) vi har bara tagit det
 lungt, kollat på film, pratat med roliga
människor.. och sedan på kvällen så
kom hela hennes sekt, då var det pizzatajm.
 yummi.
som sakt så har det bara varit en
chilldag med min söta josie.

och imorgon är det 2 veckors prao som gäller.
wihuu. lite pirrit att ´komma till en helt ny plats :P
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Josie

Gaah, Fett med Chill och Pizza :D

Hur går det på praoen då? JAg har det super här :D

2007-11-19 @ 11:33:11
URL: http://livethosjosie.blogg.se
Postat av: Lenita

svar: lite jobbigt det där!

tack så mycket och detsamma!

2007-11-19 @ 15:41:19
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0