hur blond är du? jätteblond

[X] ett tuggummi har fallit ur min mun när jag pratar
[X] ett tuggummi har fallit ur min mun när jag INTE pratade
[X] jag har gått in i en glasdörr/fönster
[  ] jag har gått ur/gått in i ett fordon som ännu är i rörelse
[X] jag har skrattat åt något som jag börjat tänka på och då har folk tittat konstigt på mig
antal: 4

[X] jag har gått in i ett träd
[X] jag har försökt slicka mig på armbågen
[X] jag visste inte att alfabetssången och blinka lilla stjärna har samma melodi
[X] jag försökte just sjunga dom
[X] jag har snubblat i mina skosnören och ramlat
antal: 5

[ ] jag har blivit kvävd i mitt eget spott
[x] jag har sett matrix men förstår den ännu inte
[X] jag är/har varit blond
[X] folk har kallat dig senreagerad
[x] jag har av misstag fått något att fatta eld.
antal: 4

[ ] jag har försökt dricka något men märkt att de kommit från min näsa
[X] jag har dräglat i sömnen
[X] jag har somnat på en lektion
[X] om någon säger "fjärt" så skrattar jag
[ ] ibland märker jag att jag inte tänker
antal: 3

[X] jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var
[  ]  folk går oftast iväg från mig och himlar med ögonen
[  ] jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst
[X] jag räknar med fingarna fast det är enkla tal som t.ex. 7+9
[X] jag har ätit ett kryp
antal: 3

[X] du gör denna gallup fast du egentligen skulle göra något viktigt
[X] jag har klätt på mig kläderna fel väg
[X] du har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan
[X] Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen
[X] Jag har tappat fat, glas eller bestick
antal: 5

[X] jag använder ordet "smart"
[X] jag använder ordet "coolt"
[  ] jag ser döda människor och de är mina enda vänner
[  ] mina vänner svär inte
[X] jag slår i mitt huvud om jag gör bort mig
antal: 3

[X] jag har fallit av en stol
[X] jag ligger ibland och försöker få fram figurer ur takets mönster
[x] jag säger "ööh" flera gånger om dagen
Antal: 3

hahahahahhahhahaha, 30 X ! är jag blond lr? ;)

Kommentarer
Postat av: tilda

HAHA, JAG ÄLSKAR : om någon säger "fjärt" så skrattar jag :D

2007-11-05 @ 18:40:30
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: josie

[X] jag visste inte att alfabetssången och blinka lilla stjärna har samma melodi
[X] jag försökte just sjunga dom
xD

2007-11-06 @ 10:18:17
URL: http://livethosjosie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0