fredag

idag slutade jag kl 1. direkt efter så gick jag, flora och josie hem till josie och hade det mysigt, tittade på ligally blond 1 & 2. svullade onyddigheter från igår. haha som ni har märkt har det det inte gått så bra med " nyttiga november " ;) skit samma. livet går vidare även om man har ful mage. :)

varför kan jag aldrig bli bra på bild? om jag tex kollar igenom mina bilder så hittar jag inte en ända en.. bara jävligt fula. blä.

är jätteledsen för att jag inte kan lägga in outfit bilder :( har inte ngn kamera för tillfället. som suger.

juste, idag var det sista skoldagen på två veckor! :D prao är det som gäller nu.
menmne, nu måste jag göra ngt annat. pussi

Kommentarer
Postat av: tilda

Älskade meningen;

som ni har märkt har det det inte gått så bra med " nyttiga november " ;) skit samma. livet går vidare även om man har ful mage. :)

KLOCKREN! :D Puss sötnos

2007-11-16 @ 21:35:21
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0