Torsdag

godkväll.

idag hann jag hem 1 timme innan jag skulle iväg direkt till en tjejgrupp som jag börjat gå på. man pratar om allt möljligt, gör övningar, går ut och äter, går på bio och bara umgås. verkade jättetrevligt. :) 

aja, det var inte mer intressant om det. Imorgon har vi sovmorogn ( ! ) haha iof bara till 9 men :P senare efter lunch har jag ett so prov om USA. känns lite sådär halvbra. fick veta det den här veckan och det är runt 14 frågor. men det är bara att hålla tummarna.

slänger in en tråkig "outfit" bild också.
nu måste jag gå och fortsätta plugga på son. haha pussy

image370image371image372

   ♥ randigt linne ( gammalt ) använt som kjol från bikbok
   ♥ svart tjocktröja och linne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0