Shopping

idag slutade jag tidigt. tog första bussen hem och bara myste med vovven. Lite senare närmre 4 så ringde Sara och undrade om jag vill med till sickla för att hjälpa henne att köpa skor och jeans. då kunde jag ju lika gärna köpa lite julklappar tänkte jag då. Sara köpte sina skor och hittade ett par jeans. ( jag hade då inte hittat någon julklapp än ) men annars så hittade jag en jättesöt klänning/tunika som passade perfekt till julafton och nyår. Den kostade bara 300 så jag slog till. helt plötsligt var alla pengar slut eftersom jag hade lånat ut 300 till min syster också. Innan vi åkte hem så skulle vi möta pappa i Forum för att vi skulle köpa med oss sushi hem :) jag sprang in på hm för att hoppas på att hitta någon julklapp iaf. och det gjorde jag ! som jag tyvärr inte kan säga nu eftersom hon läser mig blogg (a) hhaha. men hem kom jag iaf med en julklapp till mig själv och en till min syster ! :)

Hittade massa söta saker på gina också. så jag får väl ta en sväng förbi någon annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0