jadu..

.. hej
ihelgen har jag varit med min älskade lilla flicka isabel  :) har saknat henne sjukt mkt!
påvägen ´dit så var det ngt jävla fyllo som började snacka med mig,
" vilka fina, är dom tama. får man klappa? "  asså fyyyfaaan x) 
men men , på kvällen så var vi med lite roliga människor i sigtuna ! vettefan, fett långt bort,
älskar dig isabejb , <3 nästa helg ska bli bäst! ;) haha

okej, nu har cp skolan börjat igen.. och idag har jag varit med söta jessica. 
henne har jag inte heller träffat på typ ååår,  faktiskt inte efter vi gick i samma klass i sexan.
vi cyklade till hemköp och köpte massor med godis, xD så nu håller jag på att spy, itne så trevligt.

uuuuusch. ebba är typ sur på mig! fattar itne varför, men men det är väl ngt jag har gjort fel den här gången...

nu ska jag gå och vara social med min udda familj (a) haha 
love. 


Kommentarer
Postat av: ebba

vadå sur:O Jag är inte sur på dig gumman!

2007-09-12 @ 22:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0